ångest & panik

Hejhej bloggen!
Jag kom just till skolan. Och jag är faktiskt pigg i skallen men trött i kroppen, fast de tar ju i och för sig 4 timmar för kroppen att vakna på morgonen ;)

Snart byter vi period i skolan, och snart har vi påsklov. Och jag känner en sån jävla panik när det gäller skolan. Det är bara för mycket! Jag jobbade mycket matte igår och det kändes skönt. Jag måste verkligen försöka nu den sista tiden. Vi har geografi prov idag, och om ni ville veta har aldriig kartor och sådant gått in i min hjärna jag kan typ bara inte lära mig det.. Jag borde be Krippan ge mig cp blad eller nåt. Jag är nervös, det kommer gå åt helvete.
Och som grädden på moset åker vi ju utomlands nästa vecka, och jag måste ta med skolarbete och göra där.
Fan alltså, jag vill fixa allting och det känns som att jag har världens största press på mig. :(
Det är jävligt jobbigt om ni ville veta.


never back down

Kommentarer
Postat av: Henna

Välkommen till en stressad värld ;) även fast jag typ slutat stressa :D Men jag hjälper dig <3

2011-04-07 @ 13:37:48
URL: http://hennalampinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart ska du åka? (:

2011-04-07 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0