älska dig i evighet

Tjenixen, sa att jag skulle försöka blogga bättre idag men icket sanicke så hanns det inte med det. Vi vaknade i morse drog och käkade frukost, sedan skulle vi börja åka in mot Stockholm vi skulle vara klara vid fem tiden för vi skulle och se Diggiloos avslutning. Men resan tog typ 4 timmar...
Dom hade tydligen kört fel en bit, men inte visste jag något som låg och sov som en stock heela bilresan!
Vi hann iallafall till hotellrummet byta om osv, sen var det bara att ta taxin direkt till Ullriksdals slottet.
Showen var i ungefär 3 timmar, och den var suverään! :)

Nu sitter vi iallafall på hotellrummet igen, det är jävligt fint här! Så snart tänkte jag gå och duscha en snabbis eftersom klockan har hunnit bli rätt mycket :) Slänger in ett par bilder från kvällen.. :)






Jag... + kicken i bakgrunden EHE.

Me & Mami



oj suddig bild

Artisterna



Kommentarer
Postat av: Mamma

På bilderna är det mest du, mamma och mammas munsår;)

2011-08-15 @ 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0