dålig update idag

Har inte haft internet access alls idag, vi har nämligen åkt till Norrköping idag tidigt på dan, och åkt till Camilla & Johan sons dop. Han döptes till Leon! :)
Sedan åkte vi till deras lantställe i skärgården käkade super god mat, det var italiensk buffé! :)
Idag sover vi på ett ställe som heter Båtshamn, de är typ 100 år gamla stugor....
När vi kom in i rummet fanns det inga sängkläder i min säng, de är lyhört som bara den, hör tillexempel någon gubbe eller något som snarkar som fan, som bor rummet brevid om inte längre bort.
Och inte nog med det har jag och Mamma haft flugjakt i toaletten i typ en halvtimme..
Nu ligger den iallafall i koppen!

Men jag har iallafall haft trevligt idag och de är ändå ganska mysigt här.
Imorgon åker vi in till Stockholm igen då ska vi bo på Anglais :)
Godnatt allihopa så ska jag försöka uppdatera bättre i morgon ;)
pusspuss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0