en haluu kuolla tänä yönä

Idag har vi varit i Täby centrum, tänkte visa lite bilder + shopping! ;)


Täby Centrum.

Gabbi & Mamma

Tyckte att mitt hår fick en väldigt roligt "sväng" på bilden haha!!

Och så shoppingen!
Köpte detta örhänge/Ear Cuff för endast 29:- på glitter!

Och äntligen har jag köpt min KÄRA cover all mix från Make up store!
Man känner sig lite pank, men det är det värt i slut ändan den är så sjukt bra och räcker länge.

Den gick på 275:-
Designen på den är ändrad också till att "burken" är guld istället för svart, dom hade typ 50-årsjubileum
så dom gjorde sina bästsäljare "guldmärkta"

Coconut & Lime body splash från h&m tror att den kostade kring 40:-

Shorts från Gina tricot, med en väldigt "Sailor" känsla.
49:-

Bakdelen!:)

Sist men inte minst en skjorta från Gina tricot kostade också 49:-
Jag ääälskar färgen!

Kommentarer
Postat av: julia

oh älskar skortan :D



och det här kanske låter trögt, men vad är det dära splash? vars använder man de? :o jag vet inte så mycket om sånt!

2011-08-11 @ 20:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0