Jag hoppas, Jag drömmer, att marken du går på, går sönder!

Hejsan bloggen, har inte hunnit uppdatera något idag pga att vi åkte till Stockholm i morse osv.
Vi har inte hunnit göra så mycket annat än att komma till Stockholm, hämta Gabbi från jobbet, åka till Södertälje och käkat middag på Barolos uteservering. Super god italiensk mat! :)
Just nu sitter vi på hotell rummet här i  Scandic i Södertälje.
Tänkte bjuda på några bilder från idag, puss & godnatt.


:)

Mamma :)

Mamma & Jp på Barolos uteservering :)

Gabbi & Christopher :)

Jag och Mamma :)

Förrätt: Mozzarella med tomater & parmaskinka.

Varmrätt: Kycklingfilé med soltorkade tomater, klyftpotatis & gorgonzola sås.

Efterrätt: Pannacotta med bär.

Efter att vara lagoomt mätt, åkte vi till hotellet som vi ska bo på i 2 dagar nu, Scandic Skogshöjd!:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

God mat och suveränt sällskap, så lite regn gör ju inte så mycket;).

2011-08-11 @ 01:03:21
Postat av: henna

Min reseväska, min jacka och så får ni äta världens godaste mat! fusk ;)

2011-08-11 @ 08:32:14
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0