give me the chance to break down the walls of attitude

Så jäkla typiskt att jag aldrig bloggar när jag har skrivit tidigare under dagen "bloggar sen" haha!
Äh iallafall klockan är väldigt mycket nu så jag ska sova nu. Blev lite sent idag, har fixat tvätt, städat rummet lite smått och packat lite också eftersom jag drar till Finland imorgon med Minna. Vi ska till min moster. Jag ska sminka och fixa håret på min moster och hennes kompis till ett julbord dom ska till på Lördag. Ska bli härligt och sitta i deras badtunna imorgon under mörk himmel också. Fyy så mysigt ;) Och så åker vi hem på Lördag och då ska jag nog sova hos Minna och vi ska käka middag osv! Det ska bli roligt :)
Okej, nu måste jag sova så vi hörs sen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0