kass uppdatering :S

tjohej!
Just nu sitter jag hos Olivia med hon och Slava. Jag sov här inatt, vi gjorde inte så mycket alls igår, jag somnade vid 23 och Olivia drog ut hela natten på missions. Och slava drog hem lite senare.
Julafton är över vilket jag tycker är ganska skönt. Har inte haft en liten gnutta julkänsla iår ens. Men jag är iallafall nöjd med julklapparna, jag fick pengar presentkort osv. Idag är det måndag alltså annandan, tänkte egentligen åka till Luleå och shoppa med Elina enligt planerna men det blev inte så. Åker kanske bara till Rajalla eller något någon dag. Nu kom Elina hit just och jag har ingen aning vad vi ska hitta på, men något blir det väl iallafall!:-)

Vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0