gästblogg

hehehehe hej!
nu tänkte jag (mimmi) ta över bettes blogg i ungefär 5 minuter ;) just nu sitter jag på manhems skolan och för dom som inte vet så bor jag i luleå. vi har fysik och dom ska göra någon jävla labb hära och jag fattar ingenting. bette och elina vet inte vad dom ska göra (dom ger det inte ens en chans, dom har inte ens hunnit läsa instruktionerna, ja.. dom är som dom är) men iaf, nu kom kaka och nung in i klassrummet och nung skrek högt: JAG HAR TAGIT 17 KONDOMER. inte så intressant men iaf, den här skolan är jätte stor och jag hittar ingenstans. på min skola går det ungefär 90 elever, haha så det är en liiiiiiiten skillnad. nu ska jag sluta tom prata och försöka hänga med på lektionen!
PUSSSSSSHEI :) /mimmi karlsson

bette är världens bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0