when you lose something, you can't replace

Idag har jag, Elina, Olivia, och Slava haft fotosession, jag har fixat sminket, såret eller ja stylingen så att säga :)


Modell: Olivia | Text & Foto: Elina | Styling: Jag
Han gav mig ett val.
"Visa dina känslor, eller så dumpar jag dig"
Jag visste inte hur jag skulle visa vad jag kände.
Så jag skar upp mig själv, visade mitt hjärta.

"Duger det här, älskling?"




Om jag skulle dö är du rosen på min kista.
Skulle hålla den vid liv, aldrig låta den vissna.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Åh sjukt coolt! Ser då väldigt verkligt ut! :D

2011-02-08 @ 19:58:12
Postat av: Mamma

Scary!!! Nu förstår jag (kanske) när du berättade om den "tragiska men vackra bilden". Hur som helst, så har ni gjort detta bra! Du gumman, du kanske ska satsa på det här att sminka och styla:).

2011-02-08 @ 21:04:05
Postat av: bette

svar till Gabbi: Åh tack så mycket :D!

2011-02-08 @ 21:23:35
URL: http://bettes.blogg.se/
Postat av: bette

Svar till Mamma: Tack mamma! :D

2011-02-08 @ 21:24:38
URL: http://bettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0