Dag 01 – Om mig

Jag heter Bette Lampinen och är född 95. Mitt namn som många tror är inte ett smeknamn, utan mina föräldrar ville bara att jag och min syster skulle heta något annorlunda.
Jag tycker att det är svin kul att sminka och styla osv. Men vet dock inte om det är mer som en hobby än något jag skulle kunna jobba dagligen med i framtiden :o
Jag älskar att umgås med mina vänner, vi förstår varandra och ingen slår våran humor ;)
På fritiden är jag också mycket med min pojkvän som heter Jerry. Och jag älskar att sjunga, även fast vissa blir lite irriterade ibland?
Sen har jag en hemsk jävla fobi som jag aldrig i hela mitt liv kommer att bli av med, jag tål VERKLIGEN inte när folk smaskar när dom äter, finns det något värre? Jag försöker alltid att inte smaska när jag äter iallafall.
En negativ sida om mig är att jag är en person som har väldigt svårt att säga nej i vissa tillfällen. En positiv är att jag oftast försöker sprida glädje omkring mig.
Jag är också fast besluten om att jorden kommer att gå under på riktigt år 2012 den 21 december, vi lär ju se vem som skrattar sist.
Shopping är så jäkla roligt, tills pengarna är slut, då är det faktiskt inte så roligt längre, I'm good at spending the money ;)



bild tagen på mig i april tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0