Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar skilde sig när jag var två år. Så jag inte något minne av att dom varit tillsammans, så jag har vuxit upp i två olika hem hela livet. Min mamma har just fyllt 40 år, och hon jobbar som hotellchef på ett hotell som heter Cape East. Min pappa är typ 45 och jobbar på KLM, jag brukar för mesta dels bo hos min pappa. Men just nu är jag hos mamma. Pappa är ganska envis och omogen, och mamma är överbeskyddande och perfektionist vilken bra kombination, haha ;)



En bild på mig och mamma när vi var i stockholm typ förra sommaren?

HAHA är det enda jag har och säga. Min pappa är inte så här ung!!
Bilden är gammal han var kanske kring 16-17 tippar jag på :)
Jag hade inga andra bilder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0