Dag 06 – Min dag

Jag vaknade ungefär klockan 10.30 med att jag inte hade någon röst över huvud taget ont i halsen som helsikken hosta och allt vad de nu är som vill plåga mig, sen gick iallafall Jag, mamma, och henna och käka hotellfrukost. Efter det satt vi bara på hotellrummet ett litet tag och packade våra saker och gick ner till receptionen och väntade på våran tid till frans och bryn färgning, sen gick vi till Monika och jag fick börja med att färga och noppa. Är fortfarande lite öm, haha. Sen var det Hennas tur. Efter det började jag få svin ont i huvudet och hade ont i halsen, låter som en jag vet inte vad just nu.. Så jag gick och satt mig i bilen och vilade medan jag väntade på att vi skulle åka.
Mamma bestämde sig att vi skulle stanna och käka nånstans så att vi slapp laga middag när vi kom hem, så vi tänkte dra på ikea, men middags tiderna där hade just tagit slut. Så då åkte vi till finska sidan och stanna på nån kina restaurang. Sen åkte vi hem och nu är jag hemma och sitter på mitt rum och bloggar :) Jag skulle egentligen umgås med Minna och dom ikväll, men jag är fortfarande inte helt kry, så det blir väl att fara och sova hos Jerry eller något.
Det var i princip min dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0