Dag 15 – Mina drömmar

Jag har drömmar om att stå på scen en dag och få sjunga för en fullsatt arena, jag har drömmar om att bli rik, jag har drömmar om att få hjälpa människor på något sätt, jag har drömmar om ganska mycket, många drömmar som är ganska orealistiska också men man kan ju alltid drömma. Jag har också drömmar om att resa jorden runt innan jag dör få se alla städer i världen, få de olika kulturer, jag har ju varit på många ställen men skulle vela se så mycket mer. Mina drömmar är nog som dom flesta andras, men om man bara har lite tur är ingenting omöjligt :)


När jag åkte bragdloppet förra året.


Kommentarer
Postat av: Tina

so.... this how you turned out to look like, i had no idea :D

2011-01-23 @ 13:10:52
URL: http://lifeasageek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0