Dag 26 – Mina rädslor

HAJAR är min STÖRSTA rädsla!! Jag är livs... döds rädd för hajar. Där emot är det filmer som har fått mig rejält skrämd sen jag var liten. Jag älskade och sitta och kolla på hajen filmer och skrämma upp mig själv. Jag vågade inte ens bada i en liten vanlig pool, för jag trodde att det skulle komma en haj från ventilerna under vattnet och spräcka upp allt från botten i bassängen. Och när vi skulle bada med stingrockor på cayman islands, var det inte stingrockorna som först ploppade upp i hjärnan att jag skulle vara rädd för. Nej.. det första jag tänkte på var att: TÄNK OM DET KOMMER EN GIGANTISK HAJ!!! Jag har ju där emot aldrig varit med om en, och dom finns ju inte direkt i kalixälven. Men om jag någonsin skulle  vara med om det, skulle jag nog redan vara död innan den han bita mig.


usch, jag ryser bara av bilden! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0