Lite sminkningar bara

Jahapp, nu var de ju så att jag tänkte lägga in dom här bilderna på några tidigare sminkningar jag har gjort. Det är verkligen inte bra kvalla på dom pga att dom är tagna med webbcamen. Men ska iallafall försöka uppdatera nya sminkningar så ofta jag bara kan! Dom två längst ner är dom nyaste!




Jag vet att eyelinern är väldigt skev på det vänstra ögat
men jag fixade till det sen.

Ljus brun guld sotning av nåt slag.

Lätt sotning.

Blått!

Lite grönt, rött, brunt osv.

:)

Sminkningen jag hade på nyår!

glitter!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är jätte duktig, keep up the good work! :)

2011-01-05 @ 17:48:17
URL: http://friidajakobsson.blogg.se/
Postat av: Bette

Svar till Frida: Åh tack så mycket, vad glad jag blir :D

2011-01-05 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0