tiger stripes

Jag kom hem från skolan ungefär nyss, tänkte att jag kunde göra tiger ränder på naglarna eftersom jag inte har så mycket annat för mig just nu:)


jag hade detta nagellack på innan, jag ska testa nångång med vitt
under det skulle se lite mer "zebra ut", hade varit snyggt också.

Detta nagellack har jag köpt på Öb för rätt så länge sen, kostade ungefär 29:- billigt och bra.
Underlättar väldigt mycket när man ska göra ränderna eftersom det är väldigt smal pensel.
Har ett sånt här i vitt också, bra när man gör frank manikyr på speciellt korta naglar. Finns i glitter också.

Brukar bli mycket bättre tycker jag när jag har långa naglar (vilket jag oftast har), ska spara ut dom
igen och sluta med lösnaglarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0