Level 1

Hejsan bloggen, allt för länge sen jag bloggat. Har nämligen inte haft något internet här i lägenheten på ett tag.
Jag funderar på om jag ska börja blogga igen, jag tycker de är kul, men behöver samtidigt orken till det, haha! ;)
Och som ni kanske märkt är jag ganska lat med det. Jag har typ ingen insperation i min skalle, so help me?!

Anyway, är jag sjuk & ligger hemma nu. Jag var på vårdcentralen igår och fick en slags antibiotika.
Jag fick vänta i FYRA timmar!! Jag hatar kalix sjukhus!!
Iallafall märker man att medicinen börjat värka och det är bara en kur på 4 dagar.
Fast medicinen ger mig biverkningar som hemsk magont, känns som att de är något som ligger och suger i magen som är hungrig på mina inälvor typ..
Hojja, bra att de är över snart iallafall :)


'We have no regrets
We just don't care tonight
We do what we wanna do
And we go our own way'



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om olika resor du varit på? :) sötdu är också^^

2011-07-23 @ 10:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0