PDOL

Hejsan blev dålig uppdatering igår, pågrund av att vi åkte till pdol ganska tidigt :)
Men nu är jag tillbaka med lite bilder från igår. Vi hade sjukt kul! :D


Elina & Minna på bussen :)

Nung & jag på bussen :)

Allt smink hade runnit av i den hemska värmen, så vi satt och sminkade om oss haha :)

Söta Mimmi & Louisa :)

Fina Emma :)

:)

Mimmi och Jaansson :D

roosa ;)

Väntar på att se Veronica maggio :)

Minna och jag :)

:))

Det värsta jag har varit med om var att stå i publiken på Veronica maggio.. Sjukt hur folk skulle
tränga sig förbi, puttas trampa på en osv..

Sen såg vi även The ark, men har tyvärr inga bilder från dom. Men de är de bästa jag har varit med om.
Dom är så sjukt jävla bra! Jag och Henna stod och grät igenom hela låten "it takes a fool to remain sane".
Nu taggar vi iallafall till Lk i helgen :D

Kommentarer
Postat av: klara

skulle bli jätte glad om du svarade på detta i ett inlägg.

1. hur fixar du dina fina lockar? vilka produkter, locktång osv :)

2. kan du göra en video på hur du gör? :)

3. hur får man mycket volym i håret, produkter m.m :)

4. vad är det för läppstift / läppglas du använder på läpparna? ( om du nu använder något.) jätte fint iallafall :)

ha det bra (:

2011-08-01 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0