And it feels like home

Min uppdatering suger verkligen. Glömmer nästan bort bloggen ibland :S
Jag måste försöka vara mer aktiv i bloggandet :)

Tycker föresten att de är skit kul och få positiv respons i kommentarer osv, men jag tycker de är roligare om man inte kommenterar anonymt, de är liksom roligare och veta vem de är :D Men älskar ändå kommentarer och så är de så kul och höra om ni tycker om något osv :)
Fick ju en kommentar om hur jag brukar fixa luggen, jag kan kanske göra en snabb videoblogg om det eller något liknande, annars kan jag skriva som hastigast att jag bara brukar locka den utåt med plattången eftersom jag har ganska lång lugg brukar den oftast vara i vägen så de är så jag brukar lösa det haha :D

Klockan är alldeles för mycket just nu känner jag, vi har ju haft lov så de där med dygnsrytmen är nog inte den bästa, så nu måste jag faktiskt sova, så bloggar jag i morgon. Slänger in en sminkning från helgen då också :)
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0