jag står i skuld, en obetalbar skuld

Godmorgon, just nu sitter jag på skolan och har matte, snart har vi lunch :) Mitt bloggande går skit segt känner jag, blir helt tom i huvudet på vad jag ska blogga om, jag lägger självklart in sminkningar när jag har gjort några eftersom de är i stort sett bloggen handlar om, men sminkar mig inte så ofta vardagligt mer än mascara och eyeliner så det blir inte så jätte ofta. Men som jag sagt säger jag igen att jag ska f.ö.r.s.ö.k.a blogga mer :D

I morgon åker Jag, pappa och Julia till umeå, vi ska bo på hotell där till söndag. Det ska bli super mysigt.


Fastnar inte på bild idag, då funkar den här effekten på camen, hahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0