min sista gnista hopp, var att synas att bli sedd

Godkväll, ville bara säga att allt gick väl bra på vårdcentralen idag tidigare. Ögat är ju såklart inte helt normalt igen, men jag fick utskrivet en salva som jag ska behandla med 3-4 gånger per dag i ungefär 6 dagar. Det är förmodligen mina linser som legat och skavt mot ögat och de har skapats ett sår, som att ett bloddkärl skärts upp eller något. Och om det inte är bra tills på torsdag måste jag tillbaka till sjukhuset och se om de kan vara något annat, möjligtvis regnbågs hinna inflamation? vet inte hur de stavas.
Men jag får ju hoppas på det bästa, har behandlat med salvan 2 gånger idag och ögat är fortfarande ganska rött & svider men värken har lagt ner lite iallafall. Får se hur jag ska göra när vi ska vara i backen med skolan i morgon.

Iallafall så sitter jag och umgås lite smått med lillasyster Julia just nu, hon är så söt så. Och vi har haft jätte roligt och trevligt i umeå i helgen. Tack för en jätte rolig helg med dig Julia<3


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0