my eyes are burning

Hello & Godmorgon. Vaknade ju igår med att högra ögat var blodsprängt och de värkte och sved, sen senare mot eftermiddagen blev de bra. Men i morse när jag vaknade, gjorde de extremt ont och de sved som jag vet inte vad. Det var bara en ren kamp och öppna ögonen i morse, de kom tårar som bara den, och kom de starkt ljus kändes de som att ögat skulle ploppa ut eller något. Så jag måste gå med solglasögonen inne på skolan nu eftersom de gör så ont av ljuset annars. För ett tag sedan for jag till skolsköterskan, hon sa att jag måste till vårdcentralen och eventuellt få droppar eller något till ögat, för de kan vara en infektion eller något sådant. Så klockan 11.00 har jag tid där så jag hoppas de går bra!


Denna bild var tagen igår på mitt öga, man ser inte riktigt på bild hur rött det egentligen är :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det blir bra snart! Krya!

2011-03-28 @ 10:57:19
Postat av: Mamma

Naw.. lilla hjärtat... Hoppas ögat blir bra snart<3

2011-03-28 @ 18:07:05
Postat av: bette

Tack<3

2011-03-28 @ 20:48:40
URL: http://bettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0