everybody is dancing in the moonlight


Haha, herregud va jag hittar massor med gamla bilder! Den här bilden på mig och Elina är tagen i åttan, innan
vi skulle på rockkonserten. Haha kul och se :)


Idag har jag iallafall inte gjort så mycket.. Vi har haft karaktär på skolan och efter skolan följde jag med till
danssalen med Olivia. Skulle kolla när dom dansade men somnade på soffan där istället:) Har för den delen
haft migrän typ hela dagen också, och de är först nu de börjar släppa. Så sjukt jobbigt! :(
Nu sitter jag iallafall hos Olivia och tar det lugnt med hon och Carro :)



Kommentarer
Postat av: elina.

Men shit hur jag såg ut där! :o

2011-11-30 @ 15:00:09
URL: http://ssillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0