04-25-12

Varit hemma från skolan idag. Kände mig lite halvkrasslig igår kväll efter jag hade kommit hem från zumban.
Och vaknade i morse med ont i halsen, täppt i näsan, illamående, huvudvärk, och träningsvärk i hela kroppen.
Jag orkar inte stanna hemma från skolan eller bara sitta inne, så far nog ändå på skolan imorgon hur som helst. Kan inte missa nationella osv! Får typ ha en ta hand om mig själv dag idag.

Får typ ont i hjärtat när jag ser vädret ute. Strålande sol och plus grader, hade kunna vara ute på en joggingrunda eller en powerwalk.:(((

Men de kommer väl fler fina dagar...


En bild från när vi firade Linda och Amanda för någon helg sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0