And every demon wants his pound of flesh. But I like to keep some things to myself

Jag har inte bloggat, jag veet. :(
Vaknade kring 11 tror jag, med ett leende på läpparna när jag såg min sötnos ligga och sova så sött brevid mig!
Han har åkt hem ett tag för att gå ut med hunden och så vidare, och medan tänkte jag hoppa i duschen och sånt. Sen ska han komma igen;)
Förövrigt har Henna förstört min blogg! Olivia... Vars är du när jag behöver dig? ;-)


Fotade mattias när han låg och sov, var bara tvungen eftersom han är så söt! Förlåt att jag lägger upp bilden
men man ser ju inte så mycket, och kan inte mostå för den delen ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

hjärtat! jag är här, men jag tycker den var söt som den är nu ;-)

2012-01-20 @ 18:12:34
URL: http://callmeccrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0