Whistle baby

Lite dålig uppdatering. Var och shoppade i happis i fredags med Mattias och igår var jag nog mest bara lat med bloggen.
Idag har jag och Mattias hunnit vara en sväng till Svanstein, och hälsat på farfar & pappa. Vi har varit och promenerat runt byn en sväng. Sen har vi grillat och åkt fyrhjuling!:-)
Nu är jag hemma och ska nu strax på zumba med Olivia. Sedan blir de att avsluta kvällen med Big brother söndagsfinal!

Och imorgon har vi ju brudfotografering på skolan, och som ni vet ska jag vara modell. Jag ska försöka ta med kameran om jag kommer ihåg så jag kan fota lite :-D see ya.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Zumba med mamma (och Olivia) :)

2012-05-21 @ 17:01:08
Postat av: Anonym

Sv: Japp, skrev ju detta innan du hann ändra dig :)

2012-05-21 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0